Lucie Zálešáková
Bc. Kateřina Karbanová
Letos máme přihlášeno 20 dětí, z toho 11 předškoláků.
Druhé oddělení navštěvují převážně děti předškolního věku, které jsou doplněny dětmi mladšího školního věku. V tomto školním roce budeme neustále opakovat a vštěpovat základy správného chování předškoláká a budoucího předškoláka, hygienické pravidla, správné stolování, správné držení tužky, zdokonalování sebeobsluhy. Budeme využívat pracovní listy pro rozvíjení grafomotriky a vizuomotoriky. Zaměříme se na posílení vědomostí v jednotlivých blocích, rozvoj smyslů, komunikace a řečový projev.
1. Dítě by mělo být dostatečně fyzicky a pohybově vyspělé, vědomě ovládat své tělo, být samostatné v sebeobsluze
2. Dítě by mělo být relativně citově samostatné a schopné kontrolovat a řídit své chování
3. Dítě by mělo zvládat přiměřené jazykové, řečové a komunikativní dovednosti
4. Dítě by mělo zvládat koordinaci ruky a oka, jemnou motoriku, pravolevou orientaci
5. Dítě by mělo být schopné rozlišovat zrakové a sluchové vjemy
6. Dítě by mělo zvládat jednoduché logické a myšlenkové operace a orientovat se v elementárních matematických pojmech
7. Dítě by mělo mít dostatečně rozvinutou záměrnou pozornost a schopnost záměrně si zapamatovat a vědomě se učit
8. Dítě by mělo být přiměřeně sociálně samostatné a zároveň sociálně vnímavé, schopné soužití s vrstevníky ve skupině
9. Dítě by mělo vnímat kulturní podněty a projevovat tvořivost
10. Dítě by se mělo orientovat ve svém prostředí, v okolním světě i v praktickém životě
- Bližší popis naleznete v příloze